+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Victoria Bewertungen

Hotelbewertung

88%
Sehr gut

von 130 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    92%
  • Sauberkeit

    91%
  • Ausstattung

    89%
  • Komfort

    82%
  • Preis-Leistungverhältnis

    86%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Milena Toman

Einzelreisender, 22.9.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
24 %
  • V hotelu se mi bohužel nelíbilo nic. Domnívám se, že fotky zveřejněné na webu jsou dost zkreslené, celý hotel působí omšele, personál je zmatený, s cizinci hovoří opravdu dost špatnou angličtinou a při řešení komplikací, které během mého pobytu nastaly, si počínal dost neprofesionálně.

  • Především to, že mi v noci vstoupil do pokoje cizí muž, který z neznámého důvodu vlastnil klíče. Žádala jsem o kamerové snímky a společně s panem recepčním se chtěla dopátrat toho, jak se to mohlo stát. Bohužel mi nebyl schopný vysvětlit, jak se taková věc stane.

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
4
Komfort
2
Wert/Geld
2
Hotel Victoria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Toman,

vše jsme již probrali při vzájemném telefonátu, ale dovolím si jen shrnout to nejpodstatnější. Skutečně došlo jedním ze zaměstnanců, který u nás již nepracuje a byl již ve výpovědní době k záměně klíčů a jinému hostu poskytl klíč od Vašeho pokoje. Jednalo se o pána z Japonska a byl stejně překvapený jako Vy. Ihned pokoj po otevření dveří a zjištění, že je pokoj již obsazen... opustil. Vzniklá situace nás mrzela a mrzí, dotyčný zaměstnanec u nás již nepracuje a vše vzniklou jeho chybou a laxností. Někdy se chybě lidského faktoru nedá předejít. Úmysl tam však zcela jistě nebyl. Za uváděný šok a nepříjemnost jsem nabídl / poskytl jako kompenzaci pobyt na dvě noci zcela zdarma a jak jsme dohodli při vzájemném telefonátu. Byl jsem rád, že jsme tím celou záležitost uzavřeli. Na hotelu jsme přijali taková opatření, aby k podobné situaci již nikdy nedošlo.

S úctou a pozdravem

Bc. Petr Jirka, ředitel hotelu Victoria Plzeň

Jiří

Einzelreisender, 30.7.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Jediné co bylo fajn byla snídaně.

  • Postele katastrofa. Oběd strasne. Od rána hluk zaměstnanců.

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
2
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 23.11.2021

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 19.11.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • rezervace, personál v recepci,čistota koupelny

  • Vrzavá podlaha v pokoji Vrzavé (hodně) dveře na balkon Nečistota pod radiátorem Snídaně podávaná v baru kde se do noci kouří

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
2

Marek Pešout

Familie mit kleinen Kindern, 12.5.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %
  • Při příjezdu nás potěšila vstřícnost slečny na recepci, že za přistýlku (pro malé dítě) nám nebude nic účtovat. Měli jsme objednaný dvoulůžkový bez přistýlky s tím, že synek bude spát s námi. Slečna nám ochotně vysvětlila cestu k Dinoparku a dostali jsme i mapku.

  • - obdrželi jsme pokoj hned vedle vstupní chodby cca 5 metrů od recepce, byl slyšet veškerý hluk ze vstupní haly a chodby. - za okny byla hned zahrádka hotelové restaurace - byl slyšet veškerý hluk hostů - Pokoj byl sice čistý, uklizený a narovnaný, včetně uvítacího bonbónku na polštáři, ale byl to evidentně kuřácký pokoj. Kouř byl poměrně dost cítit ze záclon, závěsů i koberce. - Do koše někdo před námi vyklepával popelník, protože po jeho otevření celý pokoj zavanul zápachem popela a nedopalků, nikdo koš nevypláchnul a nebo ho velice špatně vysypal. - v našem pokoji byl absolutní nedostatek elektrických zásuvek - jedna! Nešlo tudiž zapojit dvě nabíječky na telefon, notebook a tablet.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
5
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 17.10.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 27.8.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 17.4.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
10

Mlan

Einzelreisender, 10.4.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Nepříjemné rozkládací postele na pokojích, tvrdé hrbolaté nepohodlné

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
6
Hotel Victoria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den z hotelu Victoria, děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás, že pobyt nesplnil Vaše očekávání. V případě jakýchkoliv problémů či dotazů během Vašeho pobytu se vždy prosím hned obraťte na naši recepci, která udělá vše pro to, aby vyřešila vše k Vaší spokojenosti. S pozdravem Kateřina, recepce

Michael

Einzelreisender, 14.4.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Výborná snídaně, příjemný personál obsluha

  • Starší opotřebovaná výbava pokoje. Je cítit, že v pokoji se kdysi kouřilo.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
8

Nikolas Havelka

Einzelreisender, 4.3.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 20.11.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
6

Lea Kočová

Einzelreisender, 28.8.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
73 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Piotr L

Gruppe von Freunden, 3.6.2019

Maďarsko

  • Gesamtbewertung
75 %
  • Services of breakfast should be improved. Small place to eat. Crowdy restaurant. The food (bread, vegetables, hot dishes) is not delivered quickly. Must to correct.

Persönlich
0
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Victoria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Hello from hotel Victoria,
thank you for your feedback! These information are really important for us to improve our services!
The restaurant is situated in the basement and we are improving our services as much as we can! The restaurant is redesigned and adapted for brekafasts now!

Hope you will visit us again and check we do it better now!

Best regards

Kirstýna, Hotel Victoria***

Anonym

Einzelreisender, 13.5.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 14.9.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 5.9.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 22.6.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Jana

Einzelreisender, 22.4.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Jan Bobal

Einzelreisender, 30.4.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • ponuka televíznych programov bola mizerná z českých programov išli len dva ostatné boli nemecké nebola to deklarovaná ponuka satelitných programov

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
7
Hotel Victoria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za Vaše hodnocení!
Mrzí nás, že v době Vaši návštěvy nebyli dostupné všechny programy!
V televizích po celém hotelu jsou opravdu dostupné desítky programů v několika jazkycích a v případě, že je s nějakou TV problém, recepce obratem vše vyřeší!
Pro příště doporučuji okamžitě řešit s recepcí, která by Vám zajistila funkčnost všech programů, popřípadě Vám nabídla jiný pokoj.

Děkujeme!

recepce, Hotel Victoia