+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Victoria Bewertungen

Hotelbewertung

88%
Sehr gut

von 134 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    92%
  • Sauberkeit

    90%
  • Ausstattung

    88%
  • Komfort

    82%
  • Preis-Leistungverhältnis

    86%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Lea Kočová

Einzelreisender, 28.8.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
73 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 17.4.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
10

Mlan

Einzelreisender, 10.4.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Nepříjemné rozkládací postele na pokojích, tvrdé hrbolaté nepohodlné

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
6
Hotel Victoria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den z hotelu Victoria, děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás, že pobyt nesplnil Vaše očekávání. V případě jakýchkoliv problémů či dotazů během Vašeho pobytu se vždy prosím hned obraťte na naši recepci, která udělá vše pro to, aby vyřešila vše k Vaší spokojenosti. S pozdravem Kateřina, recepce

Michael

Einzelreisender, 14.4.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Výborná snídaně, příjemný personál obsluha

  • Starší opotřebovaná výbava pokoje. Je cítit, že v pokoji se kdysi kouřilo.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
8

Nikolas Havelka

Einzelreisender, 4.3.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 20.11.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 27.8.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 17.10.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Marek Pešout

Familie mit kleinen Kindern, 12.5.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %
  • Při příjezdu nás potěšila vstřícnost slečny na recepci, že za přistýlku (pro malé dítě) nám nebude nic účtovat. Měli jsme objednaný dvoulůžkový bez přistýlky s tím, že synek bude spát s námi. Slečna nám ochotně vysvětlila cestu k Dinoparku a dostali jsme i mapku.

  • - obdrželi jsme pokoj hned vedle vstupní chodby cca 5 metrů od recepce, byl slyšet veškerý hluk ze vstupní haly a chodby. - za okny byla hned zahrádka hotelové restaurace - byl slyšet veškerý hluk hostů - Pokoj byl sice čistý, uklizený a narovnaný, včetně uvítacího bonbónku na polštáři, ale byl to evidentně kuřácký pokoj. Kouř byl poměrně dost cítit ze záclon, závěsů i koberce. - Do koše někdo před námi vyklepával popelník, protože po jeho otevření celý pokoj zavanul zápachem popela a nedopalků, nikdo koš nevypláchnul a nebo ho velice špatně vysypal. - v našem pokoji byl absolutní nedostatek elektrických zásuvek - jedna! Nešlo tudiž zapojit dvě nabíječky na telefon, notebook a tablet.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
5
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 23.11.2021

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 19.11.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • rezervace, personál v recepci,čistota koupelny

  • Vrzavá podlaha v pokoji Vrzavé (hodně) dveře na balkon Nečistota pod radiátorem Snídaně podávaná v baru kde se do noci kouří

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
2

Jiří

Einzelreisender, 30.7.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Jediné co bylo fajn byla snídaně.

  • Postele katastrofa. Oběd strasne. Od rána hluk zaměstnanců.

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
2
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 24.4.2024

Čeština

  • Gesamtbewertung
40 %
  • Personál ochotný pouze k hostům,kteří nemluvili česky.Docela nezájem o české hosty. Minutková jídla i z kuřecího masa velice tvrdá,skoro se maso nedalo ukrojit.V posledním patře na rovné chodbě schody připravené jako na jízdu v boulích.Celkem 12 schodů. Senzory na osvětlení těchto překážek reagovaly pozdě.Nedalo se jezdit s kufry na kolečkách.Pokoje na propagačních materiálech vypadají pěkně,ve skutečnosti jsou velice malinké a navíc i na pokojích jsou schody,které v noci vržou. Jediné pěkné místo byla zrekonsruovaná soupelna.Výtah pouze pro 2 osoby,i když bylo uvedeno pro 3 osoby.Parkoviště hotelu docela daleko od vchodu.Po otevření jsme ani nestačili vyjet. Museli jsme opět zvonit Hotel nedoporučuji starším osobám, popř. osobám se zhoršenou mobilitou.

Persönlich
2
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4

Milena Toman

Einzelreisender, 22.9.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
24 %
  • V hotelu se mi bohužel nelíbilo nic. Domnívám se, že fotky zveřejněné na webu jsou dost zkreslené, celý hotel působí omšele, personál je zmatený, s cizinci hovoří opravdu dost špatnou angličtinou a při řešení komplikací, které během mého pobytu nastaly, si počínal dost neprofesionálně.

  • Především to, že mi v noci vstoupil do pokoje cizí muž, který z neznámého důvodu vlastnil klíče. Žádala jsem o kamerové snímky a společně s panem recepčním se chtěla dopátrat toho, jak se to mohlo stát. Bohužel mi nebyl schopný vysvětlit, jak se taková věc stane.

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
4
Komfort
2
Wert/Geld
2
Hotel Victoria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Toman,

vše jsme již probrali při vzájemném telefonátu, ale dovolím si jen shrnout to nejpodstatnější. Skutečně došlo jedním ze zaměstnanců, který u nás již nepracuje a byl již ve výpovědní době k záměně klíčů a jinému hostu poskytl klíč od Vašeho pokoje. Jednalo se o pána z Japonska a byl stejně překvapený jako Vy. Ihned pokoj po otevření dveří a zjištění, že je pokoj již obsazen... opustil. Vzniklá situace nás mrzela a mrzí, dotyčný zaměstnanec u nás již nepracuje a vše vzniklou jeho chybou a laxností. Někdy se chybě lidského faktoru nedá předejít. Úmysl tam však zcela jistě nebyl. Za uváděný šok a nepříjemnost jsem nabídl / poskytl jako kompenzaci pobyt na dvě noci zcela zdarma a jak jsme dohodli při vzájemném telefonátu. Byl jsem rád, že jsme tím celou záležitost uzavřeli. Na hotelu jsme přijali taková opatření, aby k podobné situaci již nikdy nedošlo.

S úctou a pozdravem

Bc. Petr Jirka, ředitel hotelu Victoria Plzeň